Stompetoren

Bij de CONO Kaasmakers, op een plankje in een vergeten hoek, lag het idee van ‘Stompetoren’ al enige tijd te wachten op nieuw leven. Door het faillissement van de vorige eigenaar leek het merk voorgoed in de schaduw te verdwijnen.

Dat veranderde toen Kees Remijn op zoek was naar een passend etiket voor op de kazen. Een verkoper bij CONO Kaasmakers herinnerde zich het Stompetoren-etiket, dook de opslag in en toverde het tevoorschijn. Hij zei daarbij iets wat Kees altijd is bijgebleven: “Het merk doet z’n werk.”

Een krachtige naam dus, maar een naam alleen is niet genoeg. Het succes van Stompetoren is de optelsom van een sterk merk én jarenlang hard werken, vakmanschap en toewijding. Vandaag de dag voeren wij het merk Stompetoren al ruim 30 jaar. “Er is geen enkele kaasboer die kan zeggen dat hij nog nooit de vraag naar Stompetoren kaas heeft gehad,” aldus Kees. In samenwerking met Gastrovino is er alles aan gedaan om het merk uit de schaduw te halen en bekend te maken bij een breed publiek, met succes!

Bekijk de Stompetoren website